14.6.2015

Heippa!

Aloitanpa kertomalla et hitsi, mulla on asiat nyt aika hyvin.

Töissä on kivaa ja sunnuntaisin ei harmita että huomenna on maanantai. Työt luistaa kivasti ja tuntuu et pomotkin on huomannu että mulla ja työkaverilla on tosi hyvä flow siinä työn tekemisessä. Hommat kulkee siis hyvin.

Oon päässyt yli siitä aikaisemmassa postauksessa kertomastani erosta. Tai no yli ja yli, silleen et se ei enää vaivaa mua ja mulla on kevyempi olo sen asian suhteen. Luotan aikaan ja että jos on tarkoitus vielä että me ollaan tekemisissä niin sitten se kyllä menee niin. Oon löytäny pari meille uutta supertyyppiä. Sellaisia just mun ja A:n tyylistä. Tiiättekö sellane leffoissa tapahtuva pariskunnan pariskuntaystäväporukka. Että miehet juttelee omiaan ja naiset omiaan ja siinä silti ollaan kaikki yhes koos ja ihkudaa + lapset huomioidaan kaikkien osalta. Sellasia kavereita joita mä en o uskaltanu meille ees toivoa. Oon siis iloinen siitäkin ja osaan arvostaa sitä koska tiedän mitä on muutama vuosi sitten tilanne ollut.

Heinäkuussa olis tulossa melkein perinteeksi muodostunut tytöitten reissu jota ootan ihan kauhean kovasti. Parasta seuraa melkein 48h ajan :)

Käsityöt luistaa tosi hyvin. Alotin uuden viltin "taas" ja sen tekeminen kulkee tosi hyvin ja saan jämälankoja käytettyä siihen.

Oon tainnu viimein löytää meidän sisustukseen sellasen punaisen langan. Sellanen meidän oma juttu tänne joka on meidän tyyliä ja vois jatkua läpi koko talon. En tienny että mussa on tälläinenkin puoli siis, etsin KÄYTETTYÄ tavaraa :D Who knew ;)

Ihan kokonaisvaltaisesti mulla ja meillä menee hyvin.  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti