15.2.2015

Meikkijuttuja, osa2.

Tässä se toka osa sitte ois. Sephoraa ja sitte vähä muita meikkijuttuja samaan aihealueeseen.


Urban Decay Flushed. Bronzer, highlighter ja poskipuna samassa. Eniten tykkään tosta hohteesta ja poskipunasta. Bronzeria en o koskaan käyttäny, en vaan o osannu. Mutta jospa sitä vois joskus koittaa opetella. Hohteessa on PALJON sitä "kimallusta" eli vähänkin jo riittää. Poskipuna taas on mun mielet täydellinen perusväri.

Nyt tuntuis että ois kunnon meikit kasassa. Tarkoitan että on perusjutut sillee et pärjään kauan. Ainoa mitä nyt enää oikeastaan tarvii on muutamia suteja uusia. Kicks on tällä saralla vakuuttanut siltähän ostin pari silmämeikkisutia ja ne on oikeastaan yksistään nyt käytössä.






Puuterina mulla on tuo goshin väritön ja mattapinnan antava. Iholla näyttää tolta mutta kun sen sutii tasaiseksi niin ei ollenkaan jätä mitään valkoista "kalvoa".

Meikkivoiteen, tai siis sen BB-voiteen levitykseen mulla on sitte koko mun meikkivälineistön ydin, Beautyblender. Parhausasia! Olen siit kertonu ennenkin ja kerron taaskin. Se vaan on hyvä, ei siit pääse yli.

Kunnon meikeistä sitten sen verran että tuo UD sarjan Naked3 paletti on täydellinen. Sillä saan aikaseks kaikki meikit mitä tarviin. Arkimeikin ja juhlavammankin. Värimaailmana siinä on selkeä ruusukulta ja se tuntuu olevan mun oma väri. Jokaisessa värissä on paljon pigmenttiä ja sen takia sitä tarttee hämmentävän vähän.




UD:ltä mulla on myös Electric-paletti. Jumalaare mä sanon :D Siinä on sitte taas KAIKKI värit mitä voi ihminen tarvita. Se on myös paletti jonka kanssa mulla on eniten haastetta että miten sitä käyttää. Tuntuu jotenkin vaikealta olla niin monen värin edessä ja silti ei tiiä mitä käyttää.




Ripsarista sitte. Viimeaikoina siin on käyny vähän huono juttu. Mulle on tullu yksi yli muiden. Tällä kertaa se ei ole riemujen asia. Ihan vain koska se lemppari ei ole halpa -.- Diorin Iconic Overqurl. Se maksaa reilu 40e! En tykkää! Hinnasta siis, tuottesta sitte ihan liikaa :D Toivon että ystävät jotka reissaa lähelle taxfreetä niin vois tota mulle diilata koska se 40e on aika kovasti.

Tämä siis on vielä minikokoinenkin kun tuli Diorin sellaises kokonaisvaltaisessa paletissa.



Jätänpä taas tällä kertaa tähän ja jatkan ehkä sitte vielä sen part3 verran tästä aiheesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti