15.11.2014

Alku aina hankalaa..

.. niin. Oon pyöritelly jo jonkun aikaa ajatusta blogista. Sellainenhan mulla oli kun lapset olivat pienempiä. En oikein muista milloin lopetin ja että miksi. Kovasti on kaikkea tapahtunut sen jälkeen ja olis kiva jos niistä joku muisto jonnekin jäisi.

Miksi sitten taas takaisin blogimaailmaan. Mulla on aika tuore diagnoosi alla ja muutenkin tuntuu että arki on niin erilaista siihen muutaman vuoden takaiseen että asiaakin voisi olla. Tietty olis varsin hienoa jos joku kokis meidän arjesta lukemisen edes vertaistuen kaltaiseksi :D

Mitäs se meidän arki siis on. Mulla on se tuore diagnoosi siis, ADHD, tarkennettuna vielä ADD. En siis omaa tuota hyperaktiivisuutta. Perheeseen kuuluu kaksi lasta joista toisella on tutkimukset käynnissä lasten neuron puolella. Itsellä on epäilys adhd:sta ja varmaan vielä jostain muustakin. Nähtäväksi jää. Toki mulla on puolisokin, ihana ja rakas ja oma tukipilari. Ja ne eläimet, kaksi kissaa ja yksi koira.

Käsityöt on isossa osassa mun arkeani ja oon tällä hetkellä eräässä tukkukaupassa töissä. Asustellaan rintamamiestalossa jota säännöllisen epäsäännöllisesti rempataan.

Se arki sitten. Se on omasta mielestä varsin puuhakasta ja äänekästä. Rauhallisia hetkiä on yleensä klo 20-21 kun lapset on unella ja miehen kanssa aikaa kahdestaan.

**

Toivoisin et saisin tän bloggaamisen taas uudestaan yhtä hyvin käyntiin kun silloin aikaisemmin. Voisinkin tähän sen linkatakin *klik*
Arvon vielä että jaanko tätä vaikka fb:ssä tai muualla. Enikeis. Nähtäväksi jää :)

1 kommentti: