22.11.2014

Tytöitten ilta

Eilen oli tyttöjen ilta ystävällä. Nyyttärimeinigillä. Mä leipasin suklaakeksejä ja muut toi pääosin suolaista. Kyllä muuten sitten oli sitä ruokaa :D
Oli kyllä varsin kiva ilta. Ei baaria eikä orveltämistä. Naurua ja tytöitten juttuja. Joista sitten tuli mieleen tämä:


Tää on jotenkin nykyään mun ajatusmaailmani mun omista ihmisistä. Niille mä kerron kaikista kipeimmät asiat. Niitä kyllä tuntuu mun kohdalla olevan hieman liikaakin. Yksikin päivä aamusta tapahtui asia joka pisti mut pienkiks palasiks. Soitin pajan jälkeen ystävälle että voinko tulla sinne kun en taho olla yksin. Siellä sitten purin kaiken ulos ja vollotin.
Välillä ystävät myös kysyvät ne oikeat väärät kysymykset. Oikeat mulle, väärät vollotukselle. Sellaset jotka osuvat ja uppoavat mutta eivät satuta vaan auttavat ymmärtämään.
Toivon siis että kaikilla olisi tuollainen ystävä(tai ystäviä) joille voi ojentaa ne terät ja kartan kipeisiin kohtiin ja silti ne ihmiset ei niitä käytä.

**

Eilen kävin myös psykalla ja kerroin mun ahkeroinnistani ja siitä miten on ihan hirveen kivaa saada jotain aikaseksi kotona ja töissä. Se olo mitä saan siitä että mä pystyn tähän on ihan hurjan hieno, Joka päivälle monta onnistumisen fiilistä. Psykalle mainitsin muuten siit ku en saa iltasin ajoissa unta ja se taas sitte sekoittaa mun aamuni ja sitä kautta I:n aamut jolle on myös rutiinit tärkeitä. Se suositteli ottaa melatoniinin iltaisin kokeiluun jos sais unirytmiä käännettyä aikaisemmaksi. Tänäänkin onkin eka ilta kun sitä sitten koitan.

Kohta pitäski lähteä ystävän kanssa johonkin. Postiin nyt ainakin ja sitten viel jotain. Tekisi ehkä jotain Waynesin sumppia mieli ainakin.








1 kommentti: