26.11.2014

Keskiviikko.

Maanantai oli varsin kiva postipäivä. Wollmeiset tuli! En saa noista hyvää kuvaa koska valo, sitä ei ole. Mutta ne on IHANIA! Kaksi DK:ta, yks Blend ja kaks Twiniä. Kauhean haastavaa taas miettiä mitä noista malttaa tehä. Maanantaina oli myös Ikeaa. Aika halvalla pääsin kun löysin vaan neljä käsipyyhettä (2xpun ja 2x musta) ja kaks settiä valokuvakehyksiä tuohon valokuvaseinälle. Melko harvinaista päästä noin edukkaasti pihalle. Oli kiva nähä myös sitä kaveria jonka kanssa oli sovittu ikea-treffit.. varmaanki sellane 4v viime näkemisestä aikaa siis.

Eilinen oli haastava töissä. Kämmäilyä hieman, tarvikepussukka minkä vasta tein ni hajos.. Niijoo ja näinhän mä vauvaakin! Kaveri monikoitui jokunen kk sitten ja näin sellasta 6vkon ikästä pötköä enkä saanu minkäänlaista vavaukuumettakaan \o/
Oon nyt kuitenkin taas sen ongelman edessä että tarttee edelleen se puhelin saada johonkin. Kestävämpi olkahihnaratkaisu pitäis siis keksiä.

Alotin eilen itelle Cold As Fuck -tumput. Pitkään pähkäsin lankojen väriä ja olin tylsä ja päädyin mustaan pohjaan ja pinkkiin väriin. Lankana toki Wollmeise ja hitto että neuloutuu nätisti. joudun viel tekee yks kerrallaan kun en taho jakaa noita keriä kahteen ja samasta kerästä ei voi/kannata kirjoneuletta alkaa tekeen kun kiertyy ja solmuuntuu, been there, done that.

Tänään olis likkojen päiväkodilla luvassa joulutapahtuma mihin pitäs suunnistaa. Kiinnostus nolla. Oon iha kauheen huono sosialisoimaan tollasis pk-jutuissa missä on lasten kavereiden vanhempia. Tunnen niin monella tavalla eroavani siitä porukasta et ei vaan nappaa tollaset. Pakko se nyt kuitenkin on mennä..

**

Mulla on pyöriny viimeaikoina pari aihetta mielessä mistä pitäis/vois kirjoittaa mutta jotenkin ne tuntuu vuoren kokoisilta ja sellaisilta vaikeasti aloitettavilta. Jospa sitä nyt jossain vaiheessa koittais edes.

1 kommentti:

  1. Mä ymmärrän. Mullekin tulee niitä päiviä, et mä vaan mokailen. Mutta joillekin mokille uskaltaa jo nauraakin, eikä ota enää niitä niin kauhean vakavasti.

    VastaaPoista