16.12.2014

Hewou!

Onkin ollu muutama päivä väliä tässä kirjoittelussa. Nytkin oon anoppilassa ja puhelimella kirjoittelen, eli voi olla varsin paljon typoja :D

I:n sairaalajutut meni hyvin, dg saatiin jopa ja se oli ihan odotetunlainenkin. Itel ainakin jäi hyvä mieli. 

Eilen hain kaikki vikat joululahjatkin. Tänään paketoidessa tuli fiilis et ehtisinköhän neulomaan parit lahjasukat viel. Viikko aikaa et periaattes ehkä voisin ehtiäkin. Sais vaa sen luomisen kohdistettua siihen yhteen asiaan kerrallaan. Appiukolle kuulemma ainaki kelpais. Anopille voisin koittaa jonkun huivin ehkä..

Saatoin tänää ostaa duunist "vähän" kangasta joululomaa miettien.. 

Ylhäällä nuo kaks on collegehousuihin mulle itelle ja loput tuossa on tilkkupeittoon. Saas nähä koska rykäsen valmista. Tänää tekis mieli kyl jo palat leikellä mut jos koittas niit lahjoi neuloo -.-

Tullista tuli postia. Mun Urban Decayt jäi sinne. ÄRSYTTÄÄ! Jospa kuitenki ehtisivät mulle vielä täl viikol. 

Ainii! Kävinhä mä sunnuntaina Katin käsittelyssä ja tuloksena:


Violettia! Alta löytyy myös pinkkiä ja vihreetä. Tykkään! Ja kun tää ajan ja pesujen myötä haalistuu kivaks. 

Tänää oon koittanu elvyttää mun vanhaa tabiakin. Korjasin johdonkin kolvaten ja muuta mut ei eloa. Jatkan viel kuitenkin harjoituksia. Joku tietävämpi vois kertoo mis vika ois kun ei mee päälle ja piuhan pääs olles väli vilauttaa latauskuvaketta ja siin menee keltainen akunlataus-kuvake hetken aikaa ja sit ei taas mtn.. En ymmärrä. 

1 kommentti:

  1. Ehkä se tabi vaan haluais sanoo työsopimuksensa irti. Joskus pitää osata luovuttaa ja päästää irti.

    VastaaPoista